KUO DAUGIAU TECHNOLOGIJŲ, TUO SVARBIAU AUTENTIŠKAS RYŠIO KŪRIMAS

Jei kalbantis su pramonės įmonių atstovais, jie daug dėmesio skyrė rinkodaros funkcijos pagrindų formavimui, IT įmonėse ši funkcija dažniau yra brandesnė, jau turinti aiškią vietą ir vaidmenį organizacijoje. Tai nereiškia stagnacijos – dinamiškame sektoriuje rinkodara taip pat nuolat transformuojasi ir prisitaiko prie kintančių rinkos sąlygų bei klientų poreikių.

Rinkodara IT įmonėse, kaip ir visa B2B rinkodaros disciplina Lietuvoje, vis dar apgaubta paslapties šydu. Tarp pavienių sėkmės istorijų ir tarptautinių tyrimų rezultatų nėra daug informacijos apie tai, kas iš tiesų veikia būtent Lietuvos įmonėms, sėkmingai veikiančioms vidaus ir globaliose rinkose. Šioje ataskaitoje pateikiamos ištraukos iš interviu su devyniais IT įmonių rinkodaros vadovais ir specialistais, sutikusiais pasidalinti savo sprendžiamais iššūkiais, sėkmės istorijomis ir gerosiomis praktikomis.


Nors daug dirbame su verslais, kurie mato prasmę investuoti į B2B rinkodarą ir džiaugiasi pasiektais verslo rezultatais, norėdami geriau suprasti, kuo gyvena Lietuvos įmonės, nusprendėme pradėti nuo duomenų susirinkimo.

Taip 2022 m. gimė pirmasis kiekybinis B2B rinkodaros Lietuvos įmonėse tyrimas, kuriame dalyvavo 188 respondentai. Tokia tyrimo imtis jau leido objektyviau kalbėtis, kokią vietą įmonėse užima B2B rinkodara.

Pereiti į bendrą tyrimą

Ačiū tyrimo dalyviams, skyrusiems savo laiką pokalbiams ir sutikusiems pasidalinti savo darbo užkulisiais.

Organizatorius

Kontaktai

jore@wearemarketing.lt

Atsisiųskite tyrimo ataskaitą