KOKIA B2B RINKODARA PRAMONĖS ĮMONĖMS KURIA DAUGIAUSIA VERTĖS?

Pramonės sektoriaus rinkodara dažniausiai yra nukreipta į eksporto rinkas, potencialių klientų sprendimų priėmimo ciklas gali tęstis keletą metų, o parduodant technologiškai sudėtingus produktus ar paslaugas labai daug lemia gebėjimas atkreipti dėmesį, užmegzti ryšį ir sukurti pasitikėjimą. Kaip tai, kas daugeliui Lietuvos pramonės įmonių vis dar atrodo lyg prabanga, paversti veikiančiu, tiksliu ir pelną nešančiu įrankiu intensyvioje konkurencinėje aplinkoje? Atsakymai ne visada akivaizdūs, bet šioje apžvalgoje rasite pavyzdžių, kaip nuoseklus darbas padeda juos rasti.


Nors daug dirbame su verslais, kurie mato prasmę investuoti į B2B rinkodarą ir džiaugiasi pasiektais verslo rezultatais, norėdami geriau suprasti, kuo gyvena Lietuvos įmonės, nusprendėme pradėti nuo duomenų susirinkimo.

Taip 2022 m. gimė pirmasis kiekybinis B2B rinkodaros Lietuvos įmonėse tyrimas, kuriame dalyvavo 188 respondentai. Tokia tyrimo imtis jau leido objektyviau kalbėtis, kokią vietą įmonėse užima B2B rinkodara.

Pereiti į bendrą tyrimą

Šioje apžvalgoje pateikiamos pokalbių ištraukos su rinkodaros specialistų, dirbančių skirtingose pramonės įmonėse. O ateityje planuojame pristatytas apžvalgas skirtas IT bei kitų B2B paslaugų sektoriams.

Ačiū tyrimo dalyviams, skyrusiems savo laiką pokalbiams ir sutikusiems pasidalinti savo darbo užkulisiais.

Organizatorius

Kontaktai

jore@wearemarketing.lt

Atsisiųskite tyrimo ataskaitą